luni, 16 iunie 2008

Clasicul "about me"


Desi cred ca tot timpul inceputul e cel mai greu nu vreau sa incep sa va enumar calitatile mele (cum se obisnuieste:"sunt simpatica, sociabila") si alte abureli. Daca vreti sa aflati ceva despre mine as putea spune ca am cam aceleasi preocupari ca orice persoana de varsta mea(muzica, filme, iesit cu prietenii), aceleasi conficte cu profii- in special cu cel de geografie, profa de romana si sa nu o uitam pe doamna diriginta 8-|. Nu imi place orezul, Nicolae Guta si de asemenea nu imi plac oamnenii mincinosi si cei care se lasa usor manipulati(despre care cred ca nu am caracter). Imi plac animalele si cred ca ar trebui sa fim mai atenti cu mediul inconjurator(si aici ma refer la animale si plante iar nu la specii de om ca de exemplu profi sau politicieni...).
Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu chestiile astea... Acum va las in compania pisoiului meu-Stalin

Un comentariu:

never spunea...

I understood nothing you wrote in here, but the litle cat is very cute.